Analize

Această „cea mai lungă vacanță avută vreodată” va produce goluri de cunoaștere. Anul viitor școlar va fi tot unul scurt, așa că avem obligația să reconstruim de acum pedagogia post-pandemie

1 minute necesare pentru a citi articolul

„Această radiografie a două luni de școală altfel, cu totul altfel, aș spune că este o pedagogie de pandemie într-un sistem educațional care oricum era inegal din punct de vedere al distribuirii eficienței, responsabilității și creativității didactice, al resurselor, deci era un sistem pestriț oricum și peste asta s-a mai adăugat și această stare, evident deosebită”, spune Anca Nedelcu, profesor universitar la Facultatea de Psihologie și Științele Educației a Universității din București într-o analiză făcută la conferința online Școala pe net.

„Anul trecut am primit o întrebare similară într-un interviu: „cum arată sistemul de educație?”. Înainte de pandemie era ideea unui sistem de învățământ ca un dalmațian, cu pete albe și negre, cu pete mari de eficiență, de creativitate, de inovație, de responsabilitate didactică, există astfel de zone și ne bucurăm, dar în același timp și zone care nu sunt întotdeauna luminoase, zone de distribuire inegală de resurse, de neajunsuri, de vulnerabilități, de închistare în proiect, de înghețare a unor activități creative. Așa mi se părea mie școala astă-vară”

Citește analiza integrală pe Edupedu.ro

FOTO: Scoala Finlandeza Sibiu

Citeste articolul complet pe www.g4media.ro

Primeste ultimele noutati pe mail

O colectie de articole selectate de echipa noastra. O data pe zi. Te poti dezabona oricand.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *