Articole

sprijinul pentru bunăstarea social-emoțională și sănătatea mintală a elevilor, plus măsuri antisărăcie

1 minute necesare pentru a citi articolul

Sunt profesorii de acord cu programele anunțate de autorități pentru recuperarea pierderilor de învățare în pandemie? În Anglia, sindicaliștii au încercat să afle acest lucru și au aflat că socoteala autorităților este diferită de cea a comunității școlare. Programul de recuperare a pierderilor de învățare din această națiune, program în care guvernul a investit masiv în perioada de pandemie, nu îi convinge pe profesori: aproape toate cadrele didactice din această țară se opun planurilor de extindere a programului zilnic de școală și de scurtare a vacanțelor, în scopuri remediale, arată un sondaj al unuia dintre cele mai mari sindicate ale lor, citat de The Guardian.

Ei consideră, în schimb, că e nevoie înainte de toate de flexibilitate în curriculum și de acțiuni ce vizează bunăstarea elevilor, grav afectată în pandemie.

Sindicatul Național pentru Educație (NEU) din Anglia a încercat, printr-un sondaj realizat în martie în rândul a circa 10.000 de membri, să vadă ce spun profesorii despre efectele pandemiei în sistemul școlar. Sondajul a vizat atât nevoile profesorilor, cât și opiniile acestora despre pierderile suferite de elevi.

Citește articolul complet pe Edupedu.ro

Citeste articolul complet pe www.g4media.ro

Primeste ultimele noutati pe mail

O colectie de articole selectate de echipa noastra. O data pe zi. Te poti dezabona oricand.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *