Media

Serialul care face furori pe Netflix. A detronat toate producțiile consacrate

1 minute necesare pentru a citi articolul

Miercuri, 31 Mai 2023, ora 10:53

163 citiri

Serialul care face furori pe Netflix. A detronat toate producțiile consacrate

Fubar este serialul cu cea mai mare audienta FOTO facebook

„Fubar” al lui Arnold Schwarzenegger a ajuns pe primul loc în topul celor mai vizionate programe Netflix în perioada 22-28 mai, detronând „Queen Charlotte: A Bridgerton Story”, după ce serialul de epocă a fost fost cel mai urmărit timp de trei săptămâni.

Comedia de acţiune, care este primul serial TV în care joacă Schwarzenegger, a acumulat 88,94 milioane de ore vizionate în primele patru zile de disponibilitate, devenind cel mai vizionat titlu în acest interval.

„Queen Charlotte” a căzut pe locul trei în clasament cu 42,9 milioane de ore vizionate, ceea ce este încă o performanţă solidă, în ciuda scăderii semnificative faţă de cele 82,39 milioane de ore vizionate de săptămâna precedentă. De la debut, seria a avut peste 66 de milioane de vizualizări generale şi a fost în Top 10 în 91 de ţări.

Netflix calculează numărul total de vizionări împărţind numărul total de ore vizionate (432,2 milioane) la orele de rulare (6,49 ore). Sezonul 2 din „Bridgerton” a rămas şi el în top, pe locul 10, cu 12,54 milioane de ore vizionate.

Serialul prequel „Bridgerton” s-a clasat după un alt spin-off, „XO, Kitty”, bazat pe personaje din filmele „To All the Boys”, acesta a acumulat încă 63,78 milioane de ore vizionate, totalul fiind de 135,86 milioane de ore vizionate în primele 11 zile de vizionare.

Sezonul 6 din „Selling Sunset” a ocupat locul patru în clasament, cu 33,35 milioane de ore vizionate în prima săptămână completă de disponibilitate. Acum, cu noi membri ai distribuţiei, Bre Tiesi şi Nicole Young, agenţii imobiliari reality au obţinut 22,78 milioane de ore vizionate săptămâna trecută, după debutul din 19 mai.

Titlurile achiziţionate „SWAT” şi „All American” Sezonul 5 au ocupat poziţiile a cincea şi a şasea în top cu 20,23 milioane şi, respectiv, 18,05 milioane de ore vizionate.

Sezonul 2 din „Firefly Lane” şi „The Night Agent” au revenit ambele în top. Thrillerul politic a coborât pe locul 9, cu 12,65 milioane de ore vizionate. Între timp, „Firefly Lane” a fost vizionat pentru încă 16,11 milioane de ore şi a ocupat locul şapte.



Citeste articolul complet pe ziare.com

Primeste ultimele noutati pe mail

O colectie de articole selectate de echipa noastra. O data pe zi. Te poti dezabona oricand.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *